Open Dag bij Huisman Equipment in Schiedam

9 mei 2012

Zondag 8 juli aanstaande opent Huisman Equipment haar deuren voor de traditionele tweejaarlijkse Open Dag. Van 12.00 uur tot 17.00 uur zijn bezoekers welkom aan de Admiraal Trompstraat 2 in Schiedam voor een blik achter de schermen. Huisman heeft een wereldwijd leidende positie als het gaat om het ontwerp en de constructie van hijs-, pijpleg- en boorsystemen voor internationale hoofdrolspelers in de on-en offshore.

Open Dag bij Huisman Equipment in Schiedam

Bezoekers kunnen van dichtbij kennismaken met Huisman, de medewerkers, de producten en projecten en de werkzaamheden aan de hand van rondleidingen en demonstraties. Tevens bestaat de gelegenheid om meer te weten te komen over Huisman als werkgever en de verschillende carrièremogelijkheden.

Een trekpleister van formaat – en alweer enige tijd een nieuw herkenningspunt aan de skyline van Schiedam – is zonder twijfel de Seven Borealis met aan boord de grootste mastkraan in de wereld. Van Huisman. Behalve de kraan heeft het schip ook nog twee verschillende Huisman pijplegsystemen aan boord. Bezoekers kunnen deelnemen aan een van de rondleidingen aan boord.

Een uitgebreid programmaoverzicht – voor kinderen worden natuurlijk ook weer verschillende activiteiten georganiseerd – is binnenkort te vinden op de Huisman-website. Wie de Open Dag wil bezoeken dient zich in verband met de geldende veiligheidsregels wel via de website aan te melden.

Voor meer informatie: www.huismanequipment.com

Minimise insert changes