Staalsnijdceremonie innovatief boorsysteem voor CMHI bij Huisman China

23 januari 2019

Op vrijdag 18 januari zijn vertegenwoordigers van CMHI en Huisman bij Huisman China getuige geweest van de staalsnijdceremonie voor het innovatieve systeem voor CMHI. Het door Huisman ontworpen en te bouwen boorsysteem zal geïntegreerd en geinstalleerd worden op het semi-submersible booreiland dat gebouwd wordt bij CMHI Haimen. Dit boorsysteem zal gebruikt worden voor het boren naar olie en gas in ondiep tot medium-diep water rondom Azië, met name in de Zuid-Chinese Zee. De boortoren zal in het tweede kwartaal van 2020 geleverd worden aan de CMHI Jiangsu Yard in China. Fabricage en de definitieve ingebruikstelling wordt uitgevoerd bij Huisman China.

Staalsnijdceremonie innovatief boorsysteem voor CMHI bij Huisman China

Marco Broer, Managing Director van Huisman China: "Wij erkennen het belang van dit project en de samenwerking tussen de partners. Wij steunen de ambitie van CMHI, niet alleen tijdens dit project, maar ook voor de toekomst. Daarom zullen wij ons uiterste best doen om onze naam als betrouwbare en betrokken partner met high-end ontwerp- en productiemogelijkheden, evenals een sterke focus op kwaliteit, veiligheid en service, eer aan te doen. Samen, als partners, kunnen wij de ambities succesvol realiseren".

Mr. Liang Guoming, Director of Project and Research Center CMHI: "Huisman is een ongeëvenaarde vernieuwer en leider in de scheepsuitrustingsindustrie. Het bedrijf staat algemeen bekend om haar betrokkenheid bij het bieden van innovatieve, efficiënte en betrouwbare oplossingen aan eindklanten. Gezien de verschillende gesprekken die we samen in het verleden hebben gehad over het ontwerp en de engineering van ons boorsysteem en onze offshore kranen, kan ik dit volledig bevestigen".