Huisman start met de Huisman Training Academy

31 augustus 2011

Om te voldoen aan de toenemende vraag naar training en opleiding van zowel Huisman klanten als medewerkers, is er een uniek opleidingscentrum opgezet nabij het pand van Huisman in Schiedam:  de Huisman Academy.

Huisman start met de Huisman Training Academy

De Academie verzorgt opleidingen en onderwijs voor:

• Alle Huisman klanten om hen te ondersteunen in het gebruik en het onderhoud van de installaties op de meest effectieve en veilige manier;
  • Alle Huisman medewerkers wereldwijd om de kwaliteit van het ontwerp- en productieproces van de wereldwijde Huisman organisatie te verhogen en behouden.

De Huisman Academy biedt basis-, gevorderden en experttrainingen en cursussen aan voor de disciplines: hydrauliek, elektro, meet- en regeltechniek en werktuigbouw. Voor klanten zijn er op maat gemaakte trainingen beschikbaar. Voor deze cursussen is er een multifunctionele 3D- trainingssimulator beschikbaar.

Binnen de komende vijf maanden zal het gebouw van de Huisman Academy omgebouwd worden tot  een fullsize opleidingscentrum met de mogelijkheid om 50 trainees in drie flexibele klaslokalen, een simulator ruimte en een lokaal voor de simulatordebriefing te ontvangen.

Verbeter veiligheid en productintegriteit